Termeni și condiții

Termeni si conditii

Cum se comanda.

  1. Pentru a putea comanda online trebuie:
  • Sa va logati daca sunteti deja client Davo Pro Company folosind email-ul si parola.

                                             sau

  • Sa va creati un cont de client in cazul in care nu sunteti inca clientul nostru.

                                             sau

  • Puteti sa comandati online si fara a avea un cont de client. Adaugati toate produsele pe care doriti sa le comandati in cos. Pentru finalizarea comenzii veti fi insa nevoit sa furnizati sistemului toate datele necesare pentru facturare si livrare.

 

  1. Puteti comanda si telefonic sunand la sediul firmei la tel 021-667.33.99. Apelul d-Voastra va fi preluat de catre un consultant de vanzari care va va ajuta sa alegeti produsul dorit.

 

Confirmarea comenzii.

  • Dupa ce ati trimis comanda veti primi un email de confirmare din partea sistemului.
  • Veti fi contactat apoi de catre un consultant de vanzari care va va reconfirma produsele disponibile si data posibila de livrare.
  • In momentul in care ati primit confirmarea de la consultantul de vanzari, comanda d-Voastra devine ferma si va fi onorata.
  • Pentru comezile efectuate incepand  de vineri , dupa ora 16:00, pana duminica inclusiv, veti fi contactat de un reprezentant al nostru, luni, in prima parte a zilei. De asemenea, in cazul comenzilor efectuate intr-o perioada a sarbatorilor oficiale, veti fi contactat in prima zi lucratoare a saptamanii.Va multumim pentru intelegere.

Va multumim pentru intelegere.

 

Livrare si Plata

• Livrarea se face prin intermediul firmei de curierat, la data si ora stabilite de reprezentatul firmei de curierat, in prealabil, de comun acord cu dumneavoastra.

• Pentru comenzile mai mici de 190 RON (TVA inclus) se adauga 19 RON pentru transport, valoare care se va regasi pe bonul fiscal in pretul produsului.

• Pentru comenzile mai mari de 190 RON (TVA inclus) transportul ESTE GRATUIT.

• Pentru livrare sambata, se percepe o taxa suplimentara de 7 RON/livrare, conform recentei modificari de tarife a firmei de curierat.

• Plata se face in numerar, in sistem ramburs, la ridicarea coletului.

• Exista si posibilitatea platii online cu cardul.

• Se acorda discount 5% la plata online cu cardul pentru comenzi sub 500 lei

• Se acorda discount 10% la plata online cu cardul pentru comenzi peste 500 lei 

• Compania noastra asigura livrarea comenzilor la nivel national


Plata in rate prin credit 100% online, cu TBIPay

Pentru achizitionarea produselor prin credit TBIPay, vei parcurge cativa pasi simpli, parte a unui flux automat, 100% online si disponibil 24/7. 

Mai exact:

1. Alegi produsele dorite iar la modalitate de plata selecteaza “Rate online prin TBIPay” ;

2. Vei fi redirectionat in pagina TBI unde va fi nevoie sa completezi cateva date personale;

3. Iti faci un selfie sau intri intr-un apel video cu unul din reprezentantii TBI;

4. Semnezi contractul electronic;

5. Produsele pleaca spre tine in cel mai scurt timp daca solicitarea a fost aprobata. 


Te incadrezi pentru un credit furnizat de TBIPay, daca respecti cateva criterii minime:

• Cetateni romani cu domiciliul in Romania;

• Cetateni straini care au rezidenta pe teritoriul Romaniei, cu angajator din Romania;

• Venit minim acceptat:

o Salariati: 1.250 lei – minim 3 luni neintrerupte la actualul angajator;

o Pensionari: 1.000 lei;

• Varsta aplicantului: 18 – 75 ani (cu conditia ca varsta de 75 de ani sa acopere perioada contractuala)


Detalii privind finantarea prin TBIPay :

• Suma minima a produselor: 100 lei

• Suma maxima a produselor: 30.000 lei

• Perioada de creditare flexibila 4-6-12-18-24-36-48-60 luni

Cum achiti ratele?

• Online – direct pe site-ul TBI accesand link-ul https://tbibank.ro/plateste-rata?  

• Punctele de incasare PayPoint prin scanare cod de bare 

• Statiile de plata SelfPay – prin scanare cod de bare sau introducere CNP

• Statiile de plata QIWI – introducere CNP 

• Transfer bancar – in conturile bancare - detaliate pe GHIDUL TBI Pay din contract


Politica de returnare

• Clientul are dreptul de a notifica in scris faptul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile calendaristice de la primirea produsului prin returnarea in acest termen a produsului cumparat

Conditiile pentru a se putea accepta returul: in cazul autocolantului, tinand cont de faptul ca folia este transparenta si se vede culoarea, ambalajul trebuie sa nu fie desfacut. In cazul celorlalte produse, ambalajul nu trebuie sa fie deteriorat (in general sunt cutii care nu se distrug la deschidere), deci produsele se trimit in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare, uzura sau spalare impreuna cu factura, clientul suportand cheltuielile de expeditie. In cazul in care clientul cumpara mai multe articole de acelasi fel, se accepta ca un singur produs sa fie desigilat

• Returul se face prin curier NU prin Posta Romana.

• Adresa unde se face returul este cea de unde s-a si primit coletul prin curier, respectiv  S.C. Davo Pro Company, Oras Chitila, Str. I.C. Bratianu nr. 3 (fost drum centura Chitila Mogosoaia nr.3 - in incinta Marola) jud. Ilfov

• Este obligatia clientului de a contacta firma de curierat preferata si de a achita contravaloarea transportului

• Costul produsului va fi rambursat cumparatorului in termen de maxim 15 de zile si nu va include costul transportului si al ambalarii pentru returnare.

• In cazul in care produsele expediate difera de cele comandate, sau in cazul in care prezinta defecte de fabricatie, cheltuielile pentru expedierea unui produs nou vor fi suportate de noi.